Start | Video new! | Newsy |  Testy CarAudio |  Tuning |  MotoSport |  Akcesoria |  Tapety |  Galeria |  Fotoreportaż | Aplikacje JAVA |

 Podręcznik dla lokalnych warsztatów samochodowych


Jak zdobyć i utrzymać klienta w serwisie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie z tej tematyki, przeznaczone dla właścicieli, zarządzających i pracowników warsztatów samochodowych. Książka jest już dostępna na rynku detalicznym. Można ją zamówić za pośrednictwem strony internetowej www.motomarketing.pl.
Informacje o podręczniku pojawiły się już wiosną tego roku, aczkolwiek był on dostępny jedynie jako licencja do wykorzystania przez sieci serwisowe. Jednak telefony oraz listy elektroniczne od indywidualnych warsztatów sprawiły, że Motomarketing.pl podjął decyzję o jego wydaniu w formie książkowej, dostępnej dla wszystkich.
Ciekawostką jest to, że autor w całej Europie nie znalazł podobnego wydawnictwa. Bardzo prawdopodobne jest nawet to, że jest to pierwsza ogólnodostępna książka z tej tematyki na świecie.

Warsztaty samochodowe potrzebują wiedzy marketingowej, gdyż konkurencja jest coraz większa, a poziom usług coraz bardziej różnorodny. Co może zrobić właściciel lokalnego serwisu samochodowego, by poprawić jakość usług? A z drugiej strony zaoferować klientowi akurat te usługi, których potrzebuje konsument? Jak może godziwie i uczciwie zarabiać zdobywając uznanie na rynku? Na te pytania pomaga odpowiedzieć podręcznik.

Wiedza upowszechniona
Do tej pory elementy tej specjalistycznej wiedzy marketingowej były przedstawiane jedynie zamkniętemu gronu osób, podczas incydentalnie organizowanych szkoleń dla warsztatów zrzeszonych w sieciach serwisowych. Tak naprawdę nawet niewiele z dużych autoryzowanych czy sieciowych serwisów (a co dopiero mniejszych) miało okazję zapoznać się ze stricte marketingową wiedzą nakierowaną na sektor, w jakim działają. Tymczasem Jak zdobyć i utrzymać klienta w serwisie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego obejmuje całość zagadnień związanych z komunikacją marketingową i budową lojalności klienta w serwisie samochodowym. Zawarto w nim wiedzę i doświadczenia autora oraz praktyczne przykłady dotyczące marketingowej strony działalności warsztatów samochodowych różnego typu.
Treść

Podręcznik to ponad dwieście stron i dwanaście rozdziałów, w których znajdują się poniższe zagadnienia, najistotniejsze w działaniach rynkowych warsztatów samochodowych:

1. Podstawy marketingu usług – rozdział pozwala na rozpoznanie elementów charakterystycznych dla komunikacji usług, różniących je od produktów materialnych.

2. Strategie, segmentacja, pozycjonowanie – jak się wyróżnić na konkurencyjnym rynku.

3. Produkty podstawowe i dodatkowe – co oprócz naprawy można zaoferować klientowi.

4. Cena i koszt usługi – jak konstruować ceny oraz komunikować je.

5. Komunikacja – po co i jak informować klientów o swoich usługach.

6. Lojalność klienta – jak przywiązywać klienta do serwisu.

7. Marketing bezpośredni – jak skierować właściwą ofertę do wybranych klientów.

8. Promocja, merchandising i sprzedaż osobista – jak prowadzić akcje promocyjne, jak stworzyć atmosferę zakupów, jak właściwie eksponować produkty w serwisie, jakie (i w jaki sposób) propozycje handlowe składać klientowi.

9. Reklama – jak reklamować usługi warsztatu, a czego absolutnie nie robić.

10. Public relations – pomysły na budowanie wizerunku.

11. Jakość, obsługa klienta, standardy – jak zadowolić klienta oraz stworzyć dobry wizerunek jakości serwisu.

12. Marketing wewnętrzny – jak motywować pracowników, jaki profil zawodowy powinny mieć osoby wpływające na rzeczywistą i postrzeganą przez klienta jakość usług.

Korzyści ze stosowania podręcznika
 oszczędność pieniędzy potencjalnie marnotrawionych na niewłaściwy dobór lub wykorzystanie mediów, za pośrednictwem których serwis komunikuje się z klientem,
 stworzenie przewagi nad konkurencją dzięki zrozumieniu prawdziwej specyfiki usług, której nie rozumieją inni,
 zwiększenie możliwości sprzedaży usług i części przez pracowników,
 łatwiejsze planowanie i kontrolowanie akcji promocyjnych,
 usatysfakcjonowanie i przywiązanie klienta dzięki lepszej obsłudze oraz umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty,
 spokojna głowa dzięki pozbyciu się niepotrzebnych wątpliwości przy podejmowaniu decyzji marketingowych i organizacyjnych.

Wspomaganie podręcznika – szkolenia otwarte
Przeczytanie Jak zdobyć i utrzymać klienta w serwisie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego to nie jedyny sposób na poznanie tej tematyki. Skuteczniejszą metodą są szkolenia organizowane przez Motomarketing.pl. Są one otwarte, a więc każdy może się na nie zapisać. Uczestnicy szkolenia mogą otrzymać podręcznik gratis.
 
  CIEKAWOSTKI Z INNYCH STRON 
Ladowanie ...
  INFORMACJE 
Podręcznik dla lokalnych warsztatów samochodowych
Jak zdobyć i utrzymać klienta w serwisie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie z tej tematyki, prz...»»
Podręcznik dla lokalnych warsztatów samochodowych
Jak zdobyć i utrzymać klienta w serwisie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie z tej tematyki, prz...»»
Podręcznik dla lokalnych warsztatów samochodowych
Jak zdobyć i utrzymać klienta w serwisie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie z tej tematyki, prz...»»
Podręcznik dla lokalnych warsztatów samochodowych
Jak zdobyć i utrzymać klienta w serwisie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego to pierwsze i jedyne na rynku opracowanie z tej tematyki, prz...»»
  TUNING 
Tsunami we włosach!
Co to za auto? Nominalnie ma tylko o je...»»
  AUDIO 
Tak jak w kinie, czyli Audi A6L z pakietem multimedialnym
Targi w Szanghaju były okazją do zaprez...»»
  TESTY 
Test Hondy Civic 1.8 sedan
Czas na kolejny test w naszej redakcji. ...»»
  PREZENTACJE 
Prezentacja nowego Sprintera
Sprinter jest flagowym pojazdem w gamie ...»»

 

baner reklamowy

 


 (c) Motoflesz.pl  web stats stat24.com | Polityka Prywatności | Polecamy | Reklama | Dołącz do nas PageRank