Start | Video new! | Newsy |  Testy CarAudio |  Tuning |  MotoSport |  Akcesoria |  Tapety |  Galeria |  Fotoreportaż | Aplikacje JAVA |

 Jeszcze więcej mocy w Porsche Carrera GT!


Silnik Porsche Carrera GT to prawdziwe dzieło sztuki. 5.7-litra pojemności, 10 cylindrów w układzie V i 612KM. Czego można chcieć więcej? Oczywiście, więcej mocy!!!

Operacji wzmocnienia supersportowego Porsche podjęła się firma Gemballa, w której wyznaje się jedną zasadę: "Mocy nigdy za wiele". Dzięki modyfikacjom oprogramowania silnika zwiększono moc maksymalną o 60KM, a maksymalny moment obrotowy o 20 Nm, dzięki czemu czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h został skrócony o 0.1 sekundy w stosunku do wersji seryjnej. Modyfikacjom poddano również układ wydechowy, który został wykonany ze stali nierdzewnej i zawiera cztery bojowo wyglądające końcówki.

Również nadwozie pojazdu uległo drobnej transformacji, dodającej autu jeszcze więcej sportowych cech. W przednim spoilerze znalazły się dodatkowe wloty powietrza oraz specjalna nakładka aerodynamiczna. Maska silnika oraz standardowe panele boczne zostały zastąpione nowymi elementami, z którymi doskonale komponują się progi boczne z wlotami powietrza chłodzącego tylne hamulce. Modyfikacje tylnej części nadwozia zapewniają większą siłę docisku przy wysokich prędkościach. Nowością jest również wysuwane tylne skrzydło, które pomaga jeszcze sprawniej wyhamować pędzące auto. Wszystkie elementy nadwozia wykonano z włókna węglowego.

Porsche GT Gemballa porusza się na ogromnych felgach aluminiowych o rozmiarze 9.5x19" z przodu i 12.5x20" z tyłu. Doskonałą przyczepność zapewniają opony 265-35 R19 z przodu i 335-30 R20 z tyłu.

We wnętrzu również zaszły zmiany polegające na dodaniu licznych elementów wykonanych z włókna węglowego. Oprócz tego, znalazły się tu zintegrowany wyświetlacz multimedialny oraz najwyższej jakości skórzana tapicerka.

Ceny przeróbki Porsche Carrera GT w firmie Gemballa rozpoczynają się od 229,800 euro.
Autor: MS
Źródło: Gemballa
Fot.: Gemballa
 
  CIEKAWOSTKI Z INNYCH STRON 
Ladowanie ...
  INFORMACJE 
Jeszcze więcej mocy w Porsche Carrera GT!
Silnik Porsche Carrera GT to prawdziwe dzieło sztuki. 5.7-litra pojemności, 10 cylindrów w układzie V i 612KM. Czego można chcieć więcej? Oczywiście,...»»
Jeszcze więcej mocy w Porsche Carrera GT!
Silnik Porsche Carrera GT to prawdziwe dzieło sztuki. 5.7-litra pojemności, 10 cylindrów w układzie V i 612KM. Czego można chcieć więcej? Oczywiście,...»»
Jeszcze więcej mocy w Porsche Carrera GT!
Silnik Porsche Carrera GT to prawdziwe dzieło sztuki. 5.7-litra pojemności, 10 cylindrów w układzie V i 612KM. Czego można chcieć więcej? Oczywiście,...»»
Jeszcze więcej mocy w Porsche Carrera GT!
Silnik Porsche Carrera GT to prawdziwe dzieło sztuki. 5.7-litra pojemności, 10 cylindrów w układzie V i 612KM. Czego można chcieć więcej? Oczywiście,...»»
  TUNING 
Tsunami we włosach!
Co to za auto? Nominalnie ma tylko o je...»»
  AUDIO 
Tak jak w kinie, czyli Audi A6L z pakietem multimedialnym
Targi w Szanghaju były okazją do zaprez...»»
  TESTY 
Test Hondy Civic 1.8 sedan
Czas na kolejny test w naszej redakcji. ...»»
  PREZENTACJE 
Prezentacja nowego Sprintera
Sprinter jest flagowym pojazdem w gamie ...»»

 

baner reklamowy

 


 (c) Motoflesz.pl  web stats stat24.com | Polityka Prywatności | Polecamy | Reklama | Dołącz do nas PageRank