Start | Video new! | Newsy |  Testy CarAudio |  Tuning |  MotoSport |  Akcesoria |  Tapety |  Galeria |  Fotoreportaż | Aplikacje JAVA |

 Gadające bilboardy


PIERWSZE “GADAJĄCE” BILLBOARDY DLA WŁAŚCICIELI MINI, KTÓRE ROZWESELĄ PRZEJEŻDŻAJĄCYCH KIEROWCÓW. *** MINI USA będzie pierwszą firmą wykorzystującą zaawansowaną technologię do bezpośredniej komunikacji z klientami przez pilotażowy program wprowadzony w Nowym Jorku, Chicago, San Francisco i Miami





Nowy Jork, NY – 30 stycznia 2007... Wyobraź sobie Scotta jadącego swoim MINI amerykańską autostradą. Nasz bohater spogląda na billboardy – firma telekomunikacyjna (nudy)... kasyno internetowe (nie, dziękuję)... „WYBIERZ WŁASNY STYL JAZDY, SCOTT!” (Zaraz, zaraz! Co takiego?). Scott doświadczył właśnie działania “gadających” billboardów – najnowszej innowacji firmy MINI USA, która będzie pierwszym wynalazkiem wykorzystującym zaawansowaną technologię do komunikowania się bezpośrednio ze swoimi odbiorcami poprzez MINI Motorby. Dojeżdżający codziennie do pracy kierowcy, którzy są znudzeni tradycyjnymi billboardami z wyświechtanymi sloganami, będą mogli nacieszyć oko MINI Motorboardami. Tablice te zawierają unikalne, osobiste, zabawne i niespodziewane komunikaty przeznaczone dla użytkowników MINI i przez nich aktywowane. Wiadomości będą wyświetlane na billboardach w Nowym Jorku, Chicago, San Francisco i Miami począwszy od stycznia 2007 roku.



W celu “dostarczenia” wiadomości Motorby, MINI będzie wykorzystywało technologię przepływu danych poprzez fale radiowe Radio Frequency Identification (RFID) – lub, według nomenklatury MINI, „Really Fun Interactive Devices” (bardzo zabawne urządzenia interaktywne). System RFID, który jest wykorzystywany m.in. w paszportach, kartach kredytowych, identyfikatorach dla zwierząt, budkach telefonicznych, a nawet wyciągach narciarskich, nigdy nie był używany do komunikacji z odbiorcami – aż do teraz. Poprzez to rewolucyjne zastosowanie technologii RFID, MINI zaangażuje swoich klientów w zabawne, sympatyczne, dynamiczne i osobiste konwersacje.



Dialog pomiędzy Motorboardami a kierowcami rozpoczyna się w Internecie, gdzie właściciele MINI, którzy chcą wziąć udział w programie, odpowiadają na dociekliwe pytania o sobie i, co najważniejsze, o swoim stosunku do jazdy samochodem i swojego MINI. Po wejściu na stronę Motorby, chętni wypełniają prosty kwestionariusz Motorby. Niektóre pytania są bardzo proste – data urodzin – a niektóre bardziej dociekliwe: „Który przymiotnik najlepiej określa sposób, w jaki prowadzisz samochód?” czy „ Jakie imię nadałeś swojemu MINI?”.



Elektroniczny breloczek do kluczy – małe urządzenie z wbudowanym mechanizmem identyfikującym – zostanie następnie wysłany do właściciela MINI. Breloczek, który można bezproblemowo dołączyć do kluczyków, elektronicznie komunikuje się z MINI Motorboardami po zbliżeniu się do nich i powoduje wyświetlenie osobistego komunikatu rozśmieszającego kierowcę, poprawiającego mu humor lub wprawiającego go w zadumanie. Komunikaty mogą również w sprytny sposób nawiązywać do zawodu prowadzącego samochód. Na przykład wiadomość dla prawnika może brzmieć: „PORUSZASZ SIĘ SPRAWIEDLIWĄ PRĘDKOŚCIĄ!” Inni kierowcy mogą otrzymać wiadomość nawiązującą do najlepszych cech swojego MINI; kierowcy, którzy szczycą się wielkością swojego samochodu będą rozbawieni komunikatem „TAK NAPRAWDĘ, ROZMIAR MA ZNACZENIE.” Jeśli i te wiadomości zawiodą, pozostanie jedynie pochlebstwo... więc nie bądź zaskoczony, jeśli ujrzysz napis „MASZ SUPER GRAFIKĘ NA DACHU!”



„Motorby to przedsięwzięcie dające wyjątkowe doświadczenia i przybliżające nowe technologie użytkownikom MINI,” powiedziała Kate Alini, Marketing Communications Manager MINI USA. „Jesteśmy podekscytowani faktem, że jako pierwsi wykorzystaliśmy technologię RFID do bezpośredniej komunikacji z naszymi klientami, która odbywa się w osobisty i nieoczekiwany sposób. Mimo, iż są to personalne wiadomości, oczekujemy, że rozśmieszą również innych kierowców przejeżdżających w pobliżu Motorboardów.”



„Technologia ta pozwala na kreatywny dialog pomiędzy kierowcą, a urządzeniem, co jest w zgodzie z charakterem i filozofią MINI,” powiedział John Butler, Executive Creative Director i współzałożyciel agencji reklamowej MINI USA Butler, Shine, Stern and Partners. „MINI posiada długą tradycję w budowaniu wizerunku marki poprzez wyjątkowe i pionierskie przedsięwzięcia, których najnowszym przykładem jest Motorby. Każdy użytkownik MINI jest wyjątkowy i każdy z nich zasługuje na wyjątkowe wiadomości dopasowane do osobistych zainteresowań i pasji.”



Motorby w czasie rzeczywistym generuje wiadomości dla posiadaczy MINI mających przy sobie aktywny breloczek RFID. Treść wiadomości generowana jest na podstawie kilku czynników, takich jak informacje podane przez użytkownika, położenie, czas i inne ogólne informacje. W czasie, gdy nie są wyświetlane personalne wiadomości, tablice pokazują informacje związane z firmą MINI lub z lokalizacją tablic. Technologia RFID pozwala na identyfikację posiadacza breloczka jadącego samochodem bądź idącego na pieszo z odległości 150 metrów. System działa w oparciu o rozproszoną sieć urządzeń, w której programowanie zawartości i administracja sterowane są z centralnego serwera, który z kolei koordynuje węzły sieci komputerowej umieszczone na tablicach. Centralny serwer aktualizuje zawartość co godzinę lub na żądanie, zapewniając komunikację w czasie niemal rzeczywistym.



Identyfikatory RFID nie zawierają żadnych danych użytkownika i wykorzystują zaszyfrowane protokoły w celu maksymalnej ochrony prywatnych danych klientów. Tablice zawierają standardowe wyświetlacze LED, które mogą zostać zaprogramowane do wyświetlania wiadomości w różnych formatach. Zapewnia to wszechstronność i pozwala na podłączenie każdego urządzenia cyfrowego wyświetlającego obraz i emitującego dźwięk.



Breloczek Motorby może zostać użyty tylko w pobliżu jednego z czterech Motorboardów MINI. W breloczku nie są przechowywane personalne dane właściciela. Informacje udzielone w ankiecie internetowej nie będą udostępniane osobom trzecim.



Gdzie można znaleźć system Motorby

System MINI Motorby zostanie uruchomiony w poniedziałek 29 stycznia 2007 roku w czterech wybranych lokacjach w kraju:

CHICAGO: I-294 (północna trójstanowa), ćwierć mili (400 m) na południe od Wolf Road, na południe od lotniska Chicago O’Hare (tablica ustawiona w kierunku samochodów jadących na południe).

MIAMI: Autostrada Palmetto, 7 metrów na północ od NW 50th Street (tablica ustawiona w kierunku samochodów jadących na północ).

Nowy Jork: 10TH Avenue & 30TH Street, zaraz przed wjazdem do Lincoln Tunnel (tablica ustawiona w kierunku samochodów jadących na północ).

SAN FRANCISCO: 1-80 Skyway przy 4th Street (tablica ustawiona w kierunku samochodów jadących na wschód)

Wszystkie lokalizacje tablic można odnaleźć na stronie internetowej MINI.



MINI w USA

MINI jest niezależną marką BMW Group. W Stanach Zjednoczonych, MINI USA działa jako jednostka zależna od koncernu BMW of North America, LLC, który jest obecny w USA od 1975 roku. ROLLS-ROYCE Motor Cars NA, LLC rozpoczął dystrybucję samochodów w 2003 roku. Grupa BMW rozrosła się tworząc w Stanach Zjednoczonych oddziały marketingu, sprzedaży i usług finansowych dla marki BMW, MINI i ROLLS-ROYCE oraz dla DesignworksUSA, kalifornijskiej firmy zajmującej się wzornictwem przemysłowym; oddziału technologicznego w Dolinie Krzemowej i innych podmiotów w kraju. BMW Manufacturing Co., LLC w Południowej Karolinie jest częścią globalnej sieci produkcyjnej Grupy BMW i wyłącznym producentem wszystkich modeli Z4 i X5 Sports Activity Vehicle. Sieć sprzedaży Grupy BMW reprezentowana jest w USA przez 339 salonów sprzedaży samochodów osobowych BMW, 334 salony sprzedaży samochodów BMW typu SAV, 143 salony sprzedaży motocykli BMW, 80 salonów sprzedaży samochodów MINI oraz 30 salonów ROLLS-ROYCE Motor Car. BMW (US) Holding Corp., centrala sprzedaży Grupy BMW dla Północnej, Centralnej i Południowej Ameryki, znajduje się w Woodcliff Lake w New Jersey.



Informacje odnośnie produktów Grupy BMW dostępne są w Internecie pod adresami:

www.bmwgroupna.com

www.bmwusa.com

www.bmwmotorradusa.com

www.miniusa.com

www.rolls-roycemotorcars.com
Źródło: BMW
 
  CIEKAWOSTKI Z INNYCH STRON 
Ladowanie ...
  INFORMACJE 
Gadające bilboardy
PIERWSZE “GADAJĄCE” BILLBOARDY DLA WŁAŚCICIELI MINI, KTÓRE ROZWESELĄ PRZEJEŻDŻAJĄCYCH KIEROWCÓW. *** MINI USA będzie pierwszą firmą wykorz...»»
Gadające bilboardy
PIERWSZE “GADAJĄCE” BILLBOARDY DLA WŁAŚCICIELI MINI, KTÓRE ROZWESELĄ PRZEJEŻDŻAJĄCYCH KIEROWCÓW. *** MINI USA będzie pierwszą firmą wykorz...»»
Gadające bilboardy
PIERWSZE “GADAJĄCE” BILLBOARDY DLA WŁAŚCICIELI MINI, KTÓRE ROZWESELĄ PRZEJEŻDŻAJĄCYCH KIEROWCÓW. *** MINI USA będzie pierwszą firmą wykorz...»»
Gadające bilboardy
PIERWSZE “GADAJĄCE” BILLBOARDY DLA WŁAŚCICIELI MINI, KTÓRE ROZWESELĄ PRZEJEŻDŻAJĄCYCH KIEROWCÓW. *** MINI USA będzie pierwszą firmą wykorz...»»
  TUNING 
Tsunami we włosach!
Co to za auto? Nominalnie ma tylko o je...»»
  AUDIO 
Tak jak w kinie, czyli Audi A6L z pakietem multimedialnym
Targi w Szanghaju były okazją do zaprez...»»
  TESTY 
Test Hondy Civic 1.8 sedan
Czas na kolejny test w naszej redakcji. ...»»
  PREZENTACJE 
Prezentacja nowego Sprintera
Sprinter jest flagowym pojazdem w gamie ...»»

 

baner reklamowy

 


 (c) Motoflesz.pl  web stats stat24.com | Polityka Prywatności | Polecamy | Reklama | Dołącz do nas PageRank