Start | Video new! | Newsy |  Testy CarAudio |  Tuning |  MotoSport |  Akcesoria |  Tapety |  Galeria |  Fotoreportaż | Aplikacje JAVA |

 Numer 1 w Europie w dziedzinie modułów ?wietlnych


Hella umacnia swą pozycję rynkową na polu produktów akcesoryjnych dzięki szerokiej palecie wysokiej jakości produktów. Nowość - światła dzienne diodowe LED.

Inteligentne oświetlenie, innowacyjne technologie oświetleniowe i znakomity design - dzięki swej palecie akcesoriów Hella generuje stały wzrost sprzedaży w handlu na międzynarodowym rynku aftermarket. Mając 70-procentowy udział w rynku, Hella jest liderem rynkowym na polu modułów świetlnych dla tunerów i wytwórców samochodów. Generalnie przedsiębiorstwo uzyskuje ok. trzy czwarte sprzedaży swych akcesoriów w Europie, z czego ok. 25 proc. w samych Niemczech. "Nasza strategia jest zorientowana na możliwości wzrostu w segmencie Premium, bo właśnie tu pozycjonujemy się z naszymi produktami najwyższej jakości" - mówi Peter Osthoff, szef linii produktów akcesoryjnych w Helli. "W tym segmencie mocna renoma marki towarzyszy chęciom indywidualizowania pojazdów z użyciem najwyższej jakości akcesoriów - i to właśnie jest grupa celowa, do której dążymy z naszymi produktami".
Szeroka paleta świateł dodatkowych i tylnych lamp zespolonych, akcesoryjnych reflektorów głównych "Upgrade" i specjalnych świateł dodatkowych wyróżnia się dzięki kombinacji najnowocześniejszej techniki i znakomitego designu. Te innowacyjne produkty opracowane specjalnie dla rynku wtórnego są wytwarzane na bazie hellowskiej wiedzy z dziedziny technologii oświetleniowych, która od dziesiątków lat sprawia, iż Hella jest pożądanym partnerem konstrukcyjnym przemysłu motoryzacyjnego. Hella niezmiennie odnosi sukcesy w szybkim konstruowaniu innowacyjnych produktów akcesoryjnych i wypuszczaniu ich na rynek. Są to takie produkty jak akcesoryjne światła zakrętowe DynaView Evo2, które Hella wytwarza zarówno w wersji uniwersalnej, jak i dostosowanej do konkretnych modeli - do Forda Focusa II czy Golfa V, czy "uszlachetniający" zestaw reflektorów głównych ze zintegrowanymi światłami zakrętowymi do BMW serii 3 (E46).
Ale Hella ma w ofercie także lampy wpisujące się w intensywną ostatnio dyskusję w Europie - specjalne akcesoryjne światła dzienne. Hella oferuje je obecnie w uniwersalnej gładkoszybowej wersji do pojazdów 12- i 24-woltowych, ale również w wersjach dopasowanych do konkretnych aut, jak VW Golf V, VW Golf IV, VW Golf III i Opel Astra III.
Najnowszą konstrukcją na tym polu są światła dzienne diodowe LED. Ich wyjątkowe cechy to m.in. silne własności sygnalizacyjne, zużycie energii na poziomie pomiędzy 5 a 11 watów, długowieczność i funkcja wielonapięciowości, dzięki której można je stosować w instalacjach o napięciu od 9 do 32 woltów. Diodowe źródło światła sprawia, że lampy mają typowy "gwiaździsty" design, otoczony aluminiową obudową z plastikową szybą i fasetowym odbłyśnikiem. Diodowe lampy dzienne LED to nie tylko wyższy poziom bezpieczeństwa, ale i design nie do pomylenia. "Użycie diod LED do funkcji lamp czołowych od dłuższego czasu odgrywa ważną rolę w wyposażeniu fabrycznym (OE) samochodów. "Już w roku 2004 Hella skonstruowała diodowe światła dzienne do seryjnych reflektorów głównych Audi A8 W12" - mówi Peter Osthoff. "Dziś kontynuujemy ten trend w postaci oddzielnych diodowych świateł dziennych LED, umożliwiając użytkownikom samochodów doposażanie ich aut w najnowocześniejszą technikę oświetleniową na rynku." Ponieważ technologia LED znalazła już seryjne zastosowanie w fabrycznych tylnych lampach zespolonych Golfa Plus, Hella ma obecnie w swej palecie akcesoryjnej zastępcze diodowe tylne lampy zespolone Design, dostępne aktualnie do VW Golfa V, Passata B6 i Golfa Plus. Po raz pierwszy funkcje świateł pozycyjnych, stopu i kierunkowskazów są realizowane całkowicie przez diody LED.
Tworząc DynaView Evo2, Hella skonstruowała pierwszy akcesoryjny system świateł zakrętowych na świecie, który dołącza się do świateł mijania. Łączy on w sobie funkcje bezpieczeństwa świateł zakrętowych z przeciwmgłowymi - w zwartych, okrągłych lampach dodatkowych, które można montować uniwersalnie lub w konkretnych modelach samochodów osobowych, terenowych czy kempingowych.
Zestaw składa się z dwóch różnych lamp dodatkowych (dla prawej i lewej strony) o średnicy 90 mm oraz elektronicznego sterownika umieszczonego w komorze silnika. Wyliczone komputerowo odbłyśniki FF zaprojektowano tak, by lampy jak najszerzej oświetlały przedpole auta. Światło wytwarzane jest przez ekstremalnie silne żarówki halogenowe H7. Po włączeniu świateł mijania lampy zakrętowe aktywują się natychmiast po włączeniu kierunkowskazu lub automatycznie podczas jazdy po zakrętach przy prędkości do 40 km/h. W zależności od potrzeby włącza się albo lampa prawa (na prawych zakrętach) lub lewa (na lewych). Podczas jazdy po zakrętach czujnik przyspieszeń kątowych mierzy prędkość kątową pojazdu i wysyła impuls aktywujący. Po wyjeździe z zakrętu światło jest łagodnie wygaszane.
Światła zakrętowe zapewniają również wyższe bezpieczeństwo podczas cofania. Po włączeniu biegu wstecznego zapalają się obie lampy zakrętowe i szeroko i jasno oświetlają przestrzeń po prawej i po lewej stronie przodu pojazdu. Kolejna zaleta DynaView Evo2: owe dodatkowe lampy są homologowane również jako światła przeciwmgłowe, które można włączyć oddzielnym przełącznikiem. W tym trybie obie lampy aktywowane są jednocześnie, podnosząc bezpieczeństwo jazdy w warunkach ograniczonej przejrzystości powietrza. Metalowy odbłyśnik tych dodatkowych lamp jest wodoszczelny i odporny na zewnętrzne wpływy. Poza dwiema lampami i dwiema żarówkami H7, zestaw DynaView Evo2 obejmuje również elektroniczny sterownik IntelliBeam, wstępnie przyłączone profesjonalne okablowanie, uchwyty wraz z odpowiednimi śrubami, a także szczegółowe instrukcje montażu. Montaż powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowany serwis.
W nowych reflektorach głównych "Upgrade" do BMW E46 światła zakrętowe są już zintegrowane w lampie zespolonej. Tu światła zakrętowe są bezzwłocznie aktywowane podczas jazdy po zakrętach przy prędkościach do 70 km/h. Impuls aktywujący wytwarzany jest na bazie ruchu kierownicy i prędkości, a nie czujnika przyspieszeń kątowych.
Źródło: Hella
 
  CIEKAWOSTKI Z INNYCH STRON 
Ladowanie ...
  INFORMACJE 
Numer 1 w Europie w dziedzinie modułów ?wietlnych
Hella umacnia swą pozycję rynkową na polu produktów akcesoryjnych dzięki szerokiej palecie wysokiej jakości produktów. Nowość - światła dzienne diodow...»»
Numer 1 w Europie w dziedzinie modułów ?wietlnych
Hella umacnia swą pozycję rynkową na polu produktów akcesoryjnych dzięki szerokiej palecie wysokiej jakości produktów. Nowość - światła dzienne diodow...»»
Numer 1 w Europie w dziedzinie modułów ?wietlnych
Hella umacnia swą pozycję rynkową na polu produktów akcesoryjnych dzięki szerokiej palecie wysokiej jakości produktów. Nowość - światła dzienne diodow...»»
Numer 1 w Europie w dziedzinie modułów ?wietlnych
Hella umacnia swą pozycję rynkową na polu produktów akcesoryjnych dzięki szerokiej palecie wysokiej jakości produktów. Nowość - światła dzienne diodow...»»
  TUNING 
Tsunami we włosach!
Co to za auto? Nominalnie ma tylko o je...»»
  AUDIO 
Tak jak w kinie, czyli Audi A6L z pakietem multimedialnym
Targi w Szanghaju były okazją do zaprez...»»
  TESTY 
Test Hondy Civic 1.8 sedan
Czas na kolejny test w naszej redakcji. ...»»
  PREZENTACJE 
Prezentacja nowego Sprintera
Sprinter jest flagowym pojazdem w gamie ...»»

 

baner reklamowy

 


 (c) Motoflesz.pl  web stats stat24.com | Polityka Prywatności | Polecamy | Reklama | Dołącz do nas PageRank