Start | Video new! | Newsy |  Testy CarAudio |  Tuning |  MotoSport |  Akcesoria |  Tapety |  Galeria |  Fotoreportaż | Aplikacje JAVA |

 Styl BMW i G-Power - to jest to!


W ofercie modyfikacji stylizacyjnych i mechanicznych tego niemieckiego tunera, każdy miłośnik BMW znajdzie coś dla siebie.

Coś dla ucha


BMW serii 3, 5, 6 i 7 juz same w sobie stanowią obiekt westchnień wielu miłośników tej marki. Ci którzy mają szczęście posiadać takie BMW nie zawsze chcą radykalnie zmieniać wygląd swojego cacka. Wystarczy im jedynie delikatny "szlif", który oprócz kilku dodatkowych koni, nada autu własny charakter.

Właśnie dla takich klientów G-POWER przygotował kompletny, sportowy układ wydechowy, wykonany w całości ze stali nierdzewnej. 20 lat doświadczeń w branży sprawia, że każdy produkt wytworzony w warsztatach G-POWER jest najwyższej jakości . Wydech został zaprojektowany indywidualnie dla każdego modelu, a jego produkcja jest całkowicie ręczna. Specjalna konstrukcja i profil kolektora wylotowego, nazwanego G-POWER-DRAINLESS sprawiają, że gazy wylotowe są kierowane do wydechu w określonym kierunku i pod ściśle określonym ciśnieniem. Dzięki czemu układ generuje dodatkowe 6 KM. Niby nic, a jednak...

Oczywiście, jak to zwykle bywa przy produktach G-POWER, układ wieńczą piękne końcówki. Tym razem 2 podwójne o okrągłym profilu, które tylko prezentują się klasycznie i dostojnie, ale dobywają z siebie basowy pomruk. Gdzie jest więc następny tunel...?


Coś dla ciała


Ci, którzy maja w swoim garażu BMW M6 z silnikiem V10 o mocy 507 KM, powinni odwiedzić Brunsbüttel, gdzie swoją siedzibę ma właśnie G-POWER. Tam "zwykłe" M6 przejdzie metamorfozę i wróci już jako G6 V10.


Seryjne 507 KM i moment obrotowy 520 Nm zostały zastąpione 620 KM, uzyskiwanymi przy 7800 obr/min i momentem obrotowym, wynoszącym 580 Nm przy 6200 obr/min. Ta kolosalna zmiana mocy nastąpiła dzięki nowemu oprogramowaniu sterującym praca silnika, a także powiększonym tłokom, wzmocnionym zaworom, nowym wałkom rozrządu oraz całkowicie od nowa zaprojektowanemu układowi wydechowemu. G6 przyspiesza teraz do "setki" w 4.5 sekundy, a elektronicznie ograniczona prędkość maksymalna, wynosi 330 km/h. Te dane powinny więc zadowolić nawet najbardziej wymagających maniaków tuningu, posiadających oczywiście mocno wypchany portfel!

Zmiany mechaniczne w silniku i układzie wydechowym pociągnęły za sobą modyfikacje sekwencyjnej skrzyni biegów SMG. Dodano mocniejsze sprzęgło, oraz zmieniono charakterystykę pracy poszczególnych przełożeń tak, by zniosła obciążenia jakie przekazuje wzmocniona jednostka napędowa. Nie zapomniano również o układzie hamulcowym. G6 V10 wyposażono w układ G-POWER G400, w skład którego wchodzą wentylowane i nawiercane tarcze hamulcowe o średnicy 400 milimetrów i grubości 36 milimetrów.


G6 V10, to także wygląd. G-Power nigdy nie przesadzało w tworzeniu pakietów stylizacyjnych dla BMW. Głównym założeniem designerów, było zachowanie eleganckiego stylu i sportowego ducha auta. Tak jest też w przypadku G6. Zmiany są niewielkie, ale zauważalne. Zastosowano bowiem przeprojektowany przedni zderzak z dużymi wlotami powietrza, osłoniętymi lakierowaną w kolorze nadwozia siatką o wzorze plastra miodu. Zrezygnowano z dodatkowych lamp przeciwmgielnych na korzyść niewielkiego dyfuzora w dolnej części przedniego zderzaka. Na progach zastosowano niewielkie nakładki o aerodynamicznym kształcie, które dodatkowo optycznie obniżają nadwozie. Z tyłu głównymi elementami zdobiącymi są: spojler na pokrywie bagażnika i dwie owalne końcówki, sportowego układu wydechowego ze stali szlachetnej. Elegancki i klasyczny styl tej sportowej limuzyny podkreślają 3-częściowe obręcze aluminiowe G-POWER Styling III. Ich kołnierz wykonano z polerowanego aluminium, a środkową część polakierowano proszkowo w kolorze nadwozia. Dzięki temu pięknie prezentują się sportowe tarcze i zaciski układu hamulcowego. Obręcze na przedniej osi mają rozmiar 9.0x21 z oponami 245/35 ZR21, a na tylnej 11.0x21 z oponami 285/30 ZR21.


We wnętrzu dominuje oczywiście wysokiej jakości skóra z alcantarą, połączone ze wstawkami z matowego aluminium i karbonu (na życzenie klienta). Na desce rozdzielczej i tapicerce siedzeń zastosowano białe przeszycia, a na kierownicy, zastosowano nici w trzech kolorach - charakterystycznych dla serii "M".


Na szczęście tuner nic nie wspomina o cenie pełnego pakietu stylizacyjnego dla BMW M6. Jedno jest pewne, tanio nie będzie...!
Źródło: G-POWER
Fot.: G-POWER
 
  CIEKAWOSTKI Z INNYCH STRON 
Ladowanie ...
  INFORMACJE 
Styl BMW i G-Power - to jest to!
W ofercie modyfikacji stylizacyjnych i mechanicznych tego niemieckiego tunera, każdy miłośnik BMW znajdzie coś dla siebie. Coś dla ucha BMW...»»
Styl BMW i G-Power - to jest to!
W ofercie modyfikacji stylizacyjnych i mechanicznych tego niemieckiego tunera, każdy miłośnik BMW znajdzie coś dla siebie. Coś dla ucha BMW...»»
Styl BMW i G-Power - to jest to!
W ofercie modyfikacji stylizacyjnych i mechanicznych tego niemieckiego tunera, każdy miłośnik BMW znajdzie coś dla siebie. Coś dla ucha BMW...»»
Styl BMW i G-Power - to jest to!
W ofercie modyfikacji stylizacyjnych i mechanicznych tego niemieckiego tunera, każdy miłośnik BMW znajdzie coś dla siebie. Coś dla ucha BMW...»»
  TUNING 
Tsunami we włosach!
Co to za auto? Nominalnie ma tylko o je...»»
  AUDIO 
Tak jak w kinie, czyli Audi A6L z pakietem multimedialnym
Targi w Szanghaju były okazją do zaprez...»»
  TESTY 
Test Hondy Civic 1.8 sedan
Czas na kolejny test w naszej redakcji. ...»»
  PREZENTACJE 
Prezentacja nowego Sprintera
Sprinter jest flagowym pojazdem w gamie ...»»

 

baner reklamowy

 


 (c) Motoflesz.pl  web stats stat24.com | Polityka Prywatności | Polecamy | Reklama | Dołącz do nas PageRank