Start | Video new! | Newsy |  Testy CarAudio |  Tuning |  MotoSport |  Akcesoria |  Tapety |  Galeria |  Fotoreportaż | Aplikacje JAVA |

  Lepsze osi?gi przy zmniejszonym zużyciu paliwa? Tak, to możliwe!


Carlsson zawsze ekwipował samochody z trójramienną gwiazdą na masce, we wszystko to, co najlepsze, a reklamowane przez niego osiągi, nigdy nie pozostawały realne tylko na papierze.

W świecie motoryzacji coraz bardziej zdominowanym przez zaawansowane technologicznie jednostki wysokoprężne, trzeba było opracować rozwiązania także dla aut z takimi jednostkami.


C-Tronic Diesel ECO, to odpowiedź Carlssona. Chip sterujący praca silnika jest przeznaczony do wszystkich modeli Mercedesa z wyjątkiem G-Klasse, GL-Klasse i M-Klasse. Opracowany moduł sterujący nie tylko podnosi moment obrotowy silnika o 15%, ale także obniża zużycie paliwa o około 10% w porównaniu z seryjnym modułem sterującym.

Wzrost mocy jest odczuwalny zwłaszcza w momencie przyspieszania. Poprawia on także elastyczność auta na każdym z biegów. 10% oszczędność zużycia paliwa natomiast, jest najbardziej odczuwalna przy dystrybutorze. Nic tak bowiem nie cieszy, jak drobne oszczędności...


Rewolucyjne właściwości nowego modułu sterującego C-Tronic Diesel ECO zostały potwierdzone przez specjalistów z branży motoryzacyjnej. Największy europejski tytuł motoryzacyjny "Auto, Motor & Sport" oraz współpracujący z nim magazyn "Auto Sport" mieli okazję testować Mercedesa B-Klasse 200 CDI, wyposażonego właśnie w taki chip. Przy "normalnej - dziennikarskiej" jeździe Mercedes spalił o pól litra paliwa mniej niż seryjny model, a w czasie spokojniejszej jazdy, udało się zmniejszyć zużycie nawet o 2 litry oleju napędowego! Dziennikarze obu magazynów potwierdzili także zauważalną poprawę osiągów, a zwłaszcza elastyczności w testowanym modelu. Obietnice Carlssona zostały więc spełnione i oficjalnie potwierdzone.
Źródło: Carlsson
Fot.: Carlsson
 
  CIEKAWOSTKI Z INNYCH STRON 
Ladowanie ...
  INFORMACJE 
Lepsze osi?gi przy zmniejszonym zużyciu paliwa? Tak, to możliwe!
Carlsson zawsze ekwipował samochody z trójramienną gwiazdą na masce, we wszystko to, co najlepsze, a reklamowane przez niego osiągi, nigdy nie pozosta...»»
Lepsze osi?gi przy zmniejszonym zużyciu paliwa? Tak, to możliwe!
Carlsson zawsze ekwipował samochody z trójramienną gwiazdą na masce, we wszystko to, co najlepsze, a reklamowane przez niego osiągi, nigdy nie pozosta...»»
Lepsze osi?gi przy zmniejszonym zużyciu paliwa? Tak, to możliwe!
Carlsson zawsze ekwipował samochody z trójramienną gwiazdą na masce, we wszystko to, co najlepsze, a reklamowane przez niego osiągi, nigdy nie pozosta...»»
Lepsze osi?gi przy zmniejszonym zużyciu paliwa? Tak, to możliwe!
Carlsson zawsze ekwipował samochody z trójramienną gwiazdą na masce, we wszystko to, co najlepsze, a reklamowane przez niego osiągi, nigdy nie pozosta...»»
  TUNING 
Tsunami we włosach!
Co to za auto? Nominalnie ma tylko o je...»»
  AUDIO 
Tak jak w kinie, czyli Audi A6L z pakietem multimedialnym
Targi w Szanghaju były okazją do zaprez...»»
  TESTY 
Test Hondy Civic 1.8 sedan
Czas na kolejny test w naszej redakcji. ...»»
  PREZENTACJE 
Prezentacja nowego Sprintera
Sprinter jest flagowym pojazdem w gamie ...»»

 

baner reklamowy

 


 (c) Motoflesz.pl  web stats stat24.com | Polityka Prywatności | Polecamy | Reklama | Dołącz do nas PageRank