Start | Video new! | Newsy |  Testy CarAudio |  Tuning |  MotoSport |  Akcesoria |  Tapety |  Galeria |  Fotoreportaż | Aplikacje JAVA |
 Grand Prix Bahrajnu – sesja treningowa


Relacja z sesji treningowej GP Bahrajnu, piątek - 13.04.07

Warunki pogodowe: słonecznie i sucho, temp. powietrza: 28-33°C, temp toru: 34-47°C

Sakhir (Bahrajn). To był pozytywny dzień dla teamu BMW Sauber F1, podczas którego Robert Kubica uzyskał trzeci najszybszy czas, a Nick Heidfeld siódmy. Zespół zrobił wszystko, co możliwe, aby znaleźć odpowiednie ustawienia bolidów do jazdy po bardzo brudnym torze, co dało odpowiednią bazę do prac w dalszej części weekendu.

Robert Kubica:
BMW Sauber F1.07-04/BMW P86/7 (przed południem)/F1.07-03 (po południu)
1 sesja treningowa: 7 czas, 1.35.248 min/2 sesja treningowa: 3 czas, 1.33,732 min
„Druga sesja była zdecydowanie lepsza, jednak wciąż mieliśmy problemy z balansem. W drugiej sesji użyliśmy samochodu rezerwowego, ponieważ dziś rano doświadczyłem tych samych problemów z bolidem, co w Malezji. Ten, którym jeżdżę obecnie jest bardziej stabilny, dlatego teraz musimy dokładnie zbadać przyczyny takiej różnicy. Nieznacznie zmieniliśmy ustawienia bolidu z powodu nie do końca precyzyjnego prowadzenia, ale jest naprawdę nieźle. Tor był bardzo brudny, szczególnie podczas porannej sesji. Podczas testów na torze przed GP Australii robiliśmy trzydziestki jedynki, a teraz robimy trzydziestki trójki, ale wszystko mogą jednak zmienić warunki atmosferyczne - nie wykluczony jest deszcz, czy wiatr, który nawieje więcej piasku.”

Nick Heidfeld:
BMW Sauber F1.07-05/BMW P86/7
1 sesja treningowa: 6 czas, 1.35,076 min/2 sesja treningowa: 7 czas, 1.34,076 min
„Dzisiejszy dzień okazał się dla mnie bezproblemowy, jednak na początku balans samochód nie był ustawiony tak, jak podczas testów sześć tygodni temu. Musieliśmy znaleźć przyczynę tendencji bolidu do nadsterownych zachowań i udało się nam ją usunąć. Jestem całkiem zadowolony. Również długie przejazdy były bardzo dobre.”

Willy Rampf (Dyrektor techniczny):
„Jestem bardzo zadowolony, szczególnie z wyników drugiej sesji treningowej. Zrealizowaliśmy cały program bez jakichkolwiek problemów z bolidami. Już zaczęliśmy przygotowania do wyścigu, więc w jutrzejszej sesji treningowej skoncentrujemy się na kwalifikacjach. Robert zasiadł za sterami samochodu rezerwowego, po tym jak w jego pierwszym bolidzie wykorzystaliśmy wszystkie możliwości konfiguracji ustawień. Obecny bolid sprawuje się lepiej, dlatego teraz musimy przeanalizować różnice pomiędzy samochodami.”
  CIEKAWOSTKI Z INNYCH STRON 
Ladowanie ...
  INFORMACJE 

pod Patronatem:

Latający Fin, czyli historia Lancera Evolution
Auto o nazwie Mitsubishi Lancer pojawiło się po raz pierwszy na rynku w roku 1973. Znakomite własności jezdne, dynamiczne silniki i niezawodność ...»»
Ponad 80 tysięcy ludzi na ING Renault F1 Roadshow, kolejne zdjęcia z imprezy
W niedzielę, 3 czerwca, ponad 80 tysięcy ludzi z zapartym tchem podziwiało bolid Formuły 1, którym Heikki Kovalainen przemknął ulicami miasta. Uczest...»»
Armin Schwarz i szalona jazda 700 konnym buggy przez pustynne bezdroża
Od 10 do 16 listopada odbędzie się kolejna edycja szalonego maratonu „Baja 1000”. Ten wyścig to 1400 mil szalonej jazdy przez pustynne be...»»
Nowy członek BMW ORACLE Racing Team
Podczas aukcji internetowej przeprowadzonej przez BMW w Woodcliff Lake w stanie Nowy Jork, miłośnik żeglarstwa zapłacił ponad sto tysięcy dolarów za ...»»


 

 (c) Motoflesz.pl  web stats stat24.com | Polityka Prywatności | Polecamy | Reklama | Dołącz do nas PageRank