Start | Video new! | Newsy |  Testy CarAudio |  Tuning |  MotoSport |  Akcesoria |  Tapety |  Galeria |  Fotoreportaż | Aplikacje JAVA |
 Grand Prix Malezji – sesja treningowa, pi?tek


Warunki pogodowe: sucho, słonecznie, 33-37°C w powietrzu, 36-44°C na torze. Dobry start zespołu BMW Sauber F1 do PETRONAS Grand Prix Malezji w warunkach zbliżonych do sauny. Wszyscy trzej kierowcy koncentrowali się na ocenie opon.

Jacques Villeneuve:

Pierwsza sesja: brak czasu przejazdu / druga sesja: 9 pozycja, 1:37.045 s

Dzisiejszy start był dla nas całkiem udany. Szczerze mówiąc, znacznie lepszy niż się tego spodziewałem. Stan bolidu F1.06 był naprawdę dobry, co jest bardzo ważne na początku weekendu. To był dzień bez żadnych problemów, a jazda z tak dobrą przyczepnością była prawdziwą przyjemnością.


Nick Heidfeld:

Pierwsza sesja: brak czasu przejazdu / druga sesja: 12 pozycja, 1:37.418 s

Pierwszy dzień treningów był udany, więc jestem całkiem zadowolony. Po południu nie musiałem już dużo jeździć, ponieważ od razu dobrze wyczuwałem samochód. Sepang to tor, który naprawdę lubię, jazda po nim to prawdziwa przyjemność.


Robert Kubica:

Pierwsza sesja: 2 pozycja, 1:35.733 s / druga sesja: 13 pozycja, 1:37.457 s

Zebraliśmy dzisiaj mnóstwo danych, szczególnie po południu podczas symulacji wyścigu. Jest to oczywiście najważniejsze zadanie w piątek. Sepang to całkiem trudny tor, z wieloma długimi zakrętami o różnych ułożeniach, ale wydaje mi się, że po pięciu okrążeniach już go opanowałem.


Mario Theissen (dyrektor BMW Motorsport):

Pierwszy trening przebiegł tak jak się spodziewaliśmy. Robert przejechał 59 okrążeń oraz pracował nad ustawieniami bolidu, i podobnie jak w Bahrajnie świetnie mu poszło. Jedynym problemem, który mieliśmy tego dnia, była mała usterka sprzęgła podczas ostatniego przejazdu. Teraz musimy podjąć decyzje, co do opon i ustawień na sobotę a dzięki dzisiejszej niezawodności naszych bolidów zgromadziliśmy mnóstwo danych, które umożliwią nam udoskonalenie samochodu.


Willy Rampf (dyrektor techniczny ds. podwozi):

Dzisiaj skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na ocenie opon. Robert robił długie przejazdy, więc mogliśmy zebrać sporo informacji, które musimy teraz zanalizować, aby podjąć najlepsze decyzje na rundy kwalifikacje i na wyścig.
Źródło: MotoT@rget
Fot.: BMW
  CIEKAWOSTKI Z INNYCH STRON 
Ladowanie ...
  INFORMACJE 

pod Patronatem:

Latający Fin, czyli historia Lancera Evolution
Auto o nazwie Mitsubishi Lancer pojawiło się po raz pierwszy na rynku w roku 1973. Znakomite własności jezdne, dynamiczne silniki i niezawodność ...»»
Ponad 80 tysięcy ludzi na ING Renault F1 Roadshow, kolejne zdjęcia z imprezy
W niedzielę, 3 czerwca, ponad 80 tysięcy ludzi z zapartym tchem podziwiało bolid Formuły 1, którym Heikki Kovalainen przemknął ulicami miasta. Uczest...»»
Armin Schwarz i szalona jazda 700 konnym buggy przez pustynne bezdroża
Od 10 do 16 listopada odbędzie się kolejna edycja szalonego maratonu „Baja 1000”. Ten wyścig to 1400 mil szalonej jazdy przez pustynne be...»»
Nowy członek BMW ORACLE Racing Team
Podczas aukcji internetowej przeprowadzonej przez BMW w Woodcliff Lake w stanie Nowy Jork, miłośnik żeglarstwa zapłacił ponad sto tysięcy dolarów za ...»»


 

 (c) Motoflesz.pl  web stats stat24.com | Polityka Prywatności | Polecamy | Reklama | Dołącz do nas PageRank